سال جدید 1397 و فرارسیدن نوروز تبریک عرض می کنیم

امیدوارم که سال خوبی را پشت سر گذاشته باشید و در این سال به حد نهایی در سلامت و سود و ثروت نائل گردید. ما در مجموعه Fxcma تلاش خواهیم نمود تا به زودی سایت را به اتمام رسانده و بخش های اصلی و غایت تهایی که تحلیل گری و معامله گری می باشد بپردازیم.

بخش آکادمی که سرفصل های آن موجود می باشد از سطح مبتدی تا متوسطه اکنون مطالب در دسترس عموم می باشد گرچه در قیاس با آموزه های که به فارسی در سطح اینترنت و کتب و جامعه معامله گری وجود دارد می توان گفت مطالب تا سطح حرفه ای نیز قرار دارند با این حال ما به این اکتفا نخواهیم کرد و دروس با سطوح تخصصی به صورت نوشتاری و مولتی مدیا ( ویدئویی) نشر خواهیم کرد.

بخش کاربران به زودی راه اندازی خواهد شد که اکنون در حال تست و پیاده سازی آن هستیم و از آنجا که مجموعه ما توجه برخی شرکت ها را به خود جلب نموده و مورد عنایت استقبال در سطح بین المللی شده ایم ما را مورد رحمت حملات سایبری قرار دادند که بی شک با این مقوله غریب نبوده و از پس این موارد نیز برخواهیم آمد و مجموعه را با قدرت هرچه تمام تر گسترش و فعال تر نگه خواهیم داشت.

بخش تحلیل گری و تریدری ما نیز همچنان با قدرت در حال پیش بردن هستیم اما در آینده نیز با ایجاد بخش کاربران ما مجموعه معاملات زنده خود را از این طریق دنبال خواهیم کرد و پا فراتر گذاشته و بخش کاربران نیز برای اشتراک معاملات و تحلیل نظرات عزیزان باز خواهیم گذاشت تا اینکه بتوانیم توام با نظر جمعی کار را گسترش دهیم.
در بخش آرشیو نیز تلاش خواهیم کرد هر آنچه از اقتصاد ، حسابداری ، مدیریت و حتی مسائل امنیتی اینترنتی که یکی از تخصص های شخص مدیر می باشد را قرار دهیم و به یک منبع تمام عیار بدل گردیم که اکثر نیازمندی های افراد در زمینه بورس و معامله گری آن ، امنیت در فضای اینترنت و دیگر امور نیز تامین گردد.

تمام خدمات ما رایگان خواهد بود و رایگان خواهد ماند مگر تغییرات و تصمیماتی جدید گرفته شود که باز به اطلاع کاربران خواهیم رساند .

ما علاوه بر تمام امور در سایت نیز برنامه های آموزشی آنلاین و حضوری نیز خواهیم داشت که در سال جدید بعد از اتمام ساخت سایت ما برنامه آموزشی را مداوم در سایت درج خواهیم نمود. تلاش بر ایجاد کارگاه های عملی برای کار عملی در بازارهای مالی انواع بورس ها هستیم و به صورت اختصاصی دوره های خصوصی نیز برای افراد مشتاق برنامه ریزی خواهیم نمود که برای این موضوع می توانند با ایمیل پشتیبان ارتباط برقرار کنند و یا در فرم ارتباط با ما درخواست بفرستند.

ما نه تنها به امور آموزشی و تحلیلی و معامبه گری خواهیم پرداخت بلکه درصدد ایجاد بسترهای مناسب و عالی برای نقل و انتقالات مالی افراد نیز هستیم که در آینده درگاه پرداخت اتوماتیک ما با پایین ترین قیمت های دلار و دیگر ارزهای موجود در بستر اینترنت به عزیزان انجام وظیفه خواهیم کرد.

با تشکر

خلیل رحمانی – مدیریت مجموعه معامله گری Fxcma